Promocionar el transport

Com a comentari a afegir al post d’en Dani ‘Espai D’ sobre la promoció del transport públic.

Ens inculquen, ens alliçonen i ens aconsellen constantment que no agafem el cotxe que anem a treballar o de festa amb transport públic, la qual cosa em sembla molt bé. El problema ve quan pel meu trajecte Mataró-Barcelona, o al revés, haig d’agafar un autobús que dubto que compleixi les normatives de seguretat vigents actualment, que en qualsevol moment es pot quedar tirat a l’autopista o com en el cas d’ahir quatre seients queden inhabilitats perquè l’aire condicionat degota i estan molls. I tot això al mòdic preu de 2’50 euros (si no disposes de cap T10, T50 o T30).

Quan disposarem d’un transport públic de mínims, puntualitat, lloc per tothom en hores punta, quan?. Fins ara, al meu entendre, el tàndem qualitat-preu està desproporcionat.

Si és vol un ús massiu del transport públic s’ha de promocionar però no em campanyes de màrqueting barat de que maco és anar amb transport públic, sinó amb campanyes de millora del servei ofert, baixades de preu del bitllet, etc.

Prou de tanta tonteria, avui falla la Renfe i demà el meu autobús. Prou.

PD: Dir-vos que sembla ser que avui en Dani i jo em tingut el mateix pensament, fer referència a un post un de l’altre.

Anuncis

4 thoughts on “Promocionar el transport

  1. A part de l’escàndol dels retards i les cacel·lacions, especialment de RENFE (vamos al futuro, subes? pues vaya mierda de futuro nos espera) crec que el principal problema del transport és el temps. El temps és escàs a les nostres vides i cada cop li donem més valor. I mentre anar a treballar en transport públic suposi una inversió de temps de cinc cops la d’anar-hi en cotxe (el dia que tot va bé) ja poden fer campanyes sensiblones que no ens en sortirem.

  2. Sempre es un plaer que facis referencia a l’Espai D. Podriem dir que hem creat un cross-post.

    Em sembla mot interessant el que diu en Puji. El factor temps es clau. Encara que el tren fos gratis, la majoria de gent agafaria el cotxe si amb això s’estalviés 30 minuts de trajacte.

  3. En aquest païs hi ha la cultura de quan ho tens no gastar ni un euro més en manteniment i aquest és l’exemple de tants i tants casos. Innundacions de vies, deficiències a les carreters, trens espatllats, tan en empreses privades com públiques.
    Puji referent al temps tota la raó del món, les infraestructures de comunicacions que tant es demanen són deficients a Catalunya, i en quant t’allunyes més de Barcelona la degeneració és exponencial.
    Però la part positiva és que mai havia llegit tants llibres com quan anava amb metro a estudiar-treballar.

  4. En aquest païs hi ha la cultura de quan ho tens no gastar ni un euro més en manteniment i aquest és l’exemple de tants i tants casos. Innundacions de vies, deficiències a les carreters, trens espatllats, tan en empreses privades com públiques.
    Puji referent al temps tota la raó del món, les infraestructures de comunicacions que tant es demanen són deficients a Catalunya, i en quant t’allunyes més de Barcelona la degeneració és exponencial.
    Però la part positiva és que mai havia llegit tants llibres com quan anava amb metro a estudiar-treballar.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s