Acte de fe


Sincerament avui és molt probable que el Barça no passi l’eliminatòria de vuitens de final contra el Liverpool. Però jo paso de probabilitats, estadístiques i números quan es tracat de futbol i un partit de vida o mort.

Jo m’agafo als tres gols de Pichi Alonso contra l’Anderletch, al cop de cap de Bakero a Kaiserlauten, al Pizzi sos Macanudo, al Urruti t’estimo o sense anar tant lluny al Ja m’apelle Samuel. M’agafo a les grans nits europees del Barça al ‘Teatre dels Somnis’ de Manchester (el gran rondo) o fa uns anys en el mateix escenari d’Anfield (1 a 3 i cap a casa).

Per això avui més que un partit és un acte de fe per part de tots, seguidors i jugadors, un partit on el que només importa guanyar per més de dos gols.

Anuncis

8 thoughts on “Acte de fe

  1. Eh, ho dic ja i així em guanyo uns quants insults de penitència si m’equivoco: avui no hay tu tía. Ja està, ja ho he dit. 0 patatero. Millor anar conscienciats pq a mi personalment ja se’m comença a treure la gana amb les decepcions del Barça. Espero que, com a mínim, no se’ns lesioni ningú.

  2. El pesimista del segle m’oblidava, el que plorava a la mitja part de la final de París, el que deia que el Barça de Bàsquet no guanyaria, el que … Pesimist dels collons, avui victòria 1 a 3 o 1 a 4 mira què et dic.

  3. Tant de bo sigui així i avui guanyem jo ja estic histèric fot hores no se si resistiré !!!! ahahhhhhhhha ahahahahahahha

Deixa un comentari

