Jo també sóc Manresa


A principis de setmana em vaig assabentar per casualitat d’una iniciativa engegada per uns aficionats al bàsquet i al RICOH Manresa per intentar col•laborar amb el seu granet de sorra a que el club català pugui sortir del mal moment econòmic en el que es troba. La plataforma ha estat batejada amb el nom de Tots som Manresa i busquen les màximes col•laboracions possibles.

Jo ja he col•laborat perquè sóc home de bàsquet,i tot i que el meu equip és el Barça, no podem deixar que un club com el Manresa desaparegui del panorama esportiu pel bé de l’esport i del bàsquet català.

Tu també pots col•laborar comprant la samarreta que venen per 10 euros. Jo ahir la vaig comprar a la tenda “24segons” de Mataró, segurament els meus deu euros per si sòls no són importants però juntament amb altres deu eurillos, més deu eurillos, més deu eurillos acabin ajudant. I sinó que serveixi per mostrar el meu suport al Bàsquet Manresa !!!

Anuncis

One thought on “Jo també sóc Manresa

  1. ei Gerard!
    jo també hi he col·laborat!
    de fet, amb el tema del manresa hi estic força posada, perquè mon germà està acreditat als seus partits a l’ACB; aixi que si es fan més iniciatives com aquesta ja te les faré arribar.

    Records!

    Emma

Deixa un comentari

