Televisió ‘educativa’

Que la televisió és ‘educativa’ ja ho sabíem, sinó com creieu que s’ha educat la meitat de les persones d’aquest país? Per reafirmar aquesta sentència sobre la caixa tonta només cal veure la programació de les cadenes i la proliferació dels programes que et mostren com fer les coses correctament, que si la supernanny amb cara de senyoreta Rottenmayer, el Encantador de Perrossupernanny_narrowweb__200x352 i la noia aquella amb pinta de ‘dominator’ que també educa als gossos, Saber vivir, com menjar bé o com no gasta ni un duro, etc. Tot això està molt bé, si no dic pas que no, però jo tinc un caos muntat que ja no sé com s’ha d’actuar,no sé si haig de pressionar el coll dels nens amb els dos dits i que s’estirin al terra o si als gossos els haig d’enviar al racó de pensar…és que si m’apures ni tan sols recordo com utilitzar la primera orina del matí per evitar el mal de genoll. Aaahhhhh!!!!

Per sort no tots els programes de televisió t’ensenyen a ‘millorar’ un tercer. Sempre podem provar sort amb el bricolatge i la jardineria, és molt més fàcil, qui no té a casa una taladro de 30 velocitats amb doble percutor i broca de ferro del 1’5 capaç de perforar tot tipus de paret o conglomerat (segurament utilitzada em les perforacions de la L9 de metro), no digueu que no que segur que si. I segurament també disposeu d’un jardí de 150 metres quadrats on plantar una palmera o fer un petit llac de 50metres de diàmetre on muntar una piscifactoria. Tot és tant senzill de fer. Tampoc m’agradaria oblidar-me dels cuiners televisius com Arguiñano el qual només necessita 3 hores per fer el dinar, d’acord que malauradament ara per ara si que hi ha 4 milions de persones que disposen de temps però a casa meva el menjar fet al forn no està fet després de la publicitat com si res, el meu forn no funciona amb urani.

En definitiva que la televisió em dona massa ‘educació’ que jo ja no sé on aplicar, només demano que em perdoneu si un dia li dic ‘sit’ al meu fill i li faig col•locar gomets verds a un pitbull, trossegi un armari i el faci al forn o si simplement intenti fer algun dels experiments dels pesats del Hormiguero, això si el que espero que mai passi és que hagi d’utilitzar la meva orina per alguna cosa.

Anuncis

3 thoughts on “Televisió ‘educativa’

  1. Et deixes el programes d’última hora de la tarda que ens ensenyen un munt de paraules noves (Password, Bocamoll, etc) i els magnífics programes que ens ensenyen com humiliar a la gent en públic (Diarios de Patricias & Co.)

  2. Dani R: Una cosa són els concursos i l’altre els programes ‘reconfortables’ com Diario de Patricia, Callejeros, etc. que l’únic que fan és mostrar-te que la teva vida és de puta mare comparada amb els yonkis, prostitutes i altres.

    Oscar: Estic amb tu, Casal Rock està bé.

Deixa un comentari

