Jo vaig ser allà

snc00143snc00139Començo a escriure aquest post mentre llegeixo que Piqué ha demanat a la premsa que es deixi de parlar de l’espectacular i brillant victòria contra el Madrid amb un marcador que realment mostra la diferència entre Barça i Madrid més enllà dels quatre punts que els separaven en la classificació.

Tot i que comparteixo les recomanacions del jugador blaugrana i crec que ja s’ha de pensar en el partit contra el Chelsea deixeu-me desfogar com no vaig poder fer en el Bernabeu. Segurament els aficionats de l’altre club de la ciutat estaran farts de reportatges, diaris i altres expressions mediatiques però més igual, jo vaig estar al Bernabeu i ser el que vaig veure. Un futbol brillant de qualitat, d’acariciar la pilota en ‘rondos’ interminables que Gago mai va ser aturar. Només un Lass desbordat com aquell cambrer de la mitja part al Bernabeu que tenia que servir cocacoles i cerveses sense alcohol (quina farsa) a banda i banda de la barra a una multitud. Això és el que semblaven els tres hobbits del Barça (MIX) sempre amb un far de referència anomenat Touré.

La veritat que vam patir 15 minuts els quals van anar des del ‘Ole le Ola la ser del Barça es ser un subnormal’ i el ‘Polaco quien no vote’ (i altres) fins al gol de Higuain. Ens temíem el pitjor la veritat, un Robben ‘efecte aspirina efervescent’ molt actiu ‘torejant’ a Abidal els primers minuts va donar ales al Bernabeu i a l’Edu i un servidor ens deixava asseguts a la cadira que delatava la nostra (ja descoberta) afició barcelonista. Cal dir que els veïns de cadira madridistes es van comportar amb nosaltres de meravella, la veritat que tampoc no els vam donar motiu per no fer-ho, tot i que com és lògic no van contenir les seves actituds anti-barcelonistes, tot i que Ramos va contribuir a repartir una mica els xiulets, gràcies al seu companyerisme amb Henry.

Finalment amb el 2 a 4 vaig poder deixar de menjar pipes, la qual cosa em va produir una sensació de descans a la llengua. La desesperació va arribar al Bernabeu, el jutge de línia ‘panotxa’ va deixar de ser el blanc de les ires dels nostres companys de grada i es van dedicar a admetre la superioritat blaugrana de totes totes, a resignar-se i a abandonar el camp farts d’aquell bany que estaven rebent i perquè no dir-ho una baixada de fums a hòsties (havien barrat la Cibeles). Els que quedaven van aplaudir a Iniesta consolant-se amb el seu concurs en la selecció espanyola, com Relaño que també es consola dient que el Barça és com la selecció espanyola més Messi, mare meva … La festa la tancaria Piqué posant així el punt i final fantàstic al seu gran partit, on els defenses van tenir un destacat paper en el marcador, que per cert, no vaig veure la celebració de Puyol fins el dia següent a la tele, els caps madridistes acompanyats de ‘peinetas’ i botifarres no deixaven veure res.

Punt i final, amb la nota graciosa dels aficionats blaugranes demanant amb càntics ‘Raúl selección’, amb la sensació d’haver vist un dels millors partits de futbol que recordo, per no dir el millor, per joc, pel què representa, per la situació i per on estava jo. En la meva memòria quedarà com altres coses grans del futbol sense fer distincions, com el gol de Zidane a la Copa d’Europa o el gol de Van Basten amb Holanda a l’Eurocopa, perquè són coses importants del món del futbol, com el partit de dissabte.

Fanàtic, exagerat, pesat, … digueu-me el què volgueu però jo vaig ser allà i això no m’ho prendrà ningú. L’any passat teníem entrades però la meva operació de cordes vocals em deixava mut i sense partit. Sort perquè el 4 a 0 hagués estat dur. Aquest any estava el camp, de nou mut, per estar ‘en campo enemigo’ però amb un desenllaç ven diferent.

I ara si el Chelsea.

Anuncis

2 thoughts on “Jo vaig ser allà

  1. de per si ja es brutal poder anar a un madrid-barça al bernabeu , pero si a sobre es amb un resultat aixi es per recordar-ho tota la vida i fer-se una samarreta amb la foto de l’entrada i un jo vaig ser-hi!!

    FELICITATS!!

Deixa un comentari

