Com un nen…

fcbarcelona08-09_166686
Positiu de sempre. Bones vibracions. Nerviosisme si, perquè no dir-ho. I una sensació que feia temps que no tenia per un partit de futbol, ahir vaig estar a punt de comprar-me la samarreta. D’acord, això no resoldrà la meva economia, ni els meus problemes però si guanyem em farà feliç.

Enganxat des del dilluns a vídeos musicals que fan posar la pell de gallina, amb ‘Viva la vida’ de fons i comentaris amb els amics i companys sobre qui jugarà de lateral i si CR7 és un bluf o no. Cada vegada que veig el gol d’Iniesta desitjo encara més que arribi el moment de posar la pilota a rodar.

Ho sé només és un partit de futbol, però un partit especial. No? Jo ho sento així avui. Com un nen de veritat.

Anuncis

3 thoughts on “Com un nen…

  1. Haig de reconèixer que sento enveja dels culés perquè esteu patint… no sé si guanyareu o no, però aquesta emoció abans i durant el partit jo l’he sentida pocs cops i és una de les millors sensacions de la vida.

Deixa un comentari

