Lomo experience

La primera vegada que vaig sentir a parlar del fenomen Lomo deu fer uns tres anys, quan a una companya de feina li vam regalar una càmera que feia les fotos amb un efecte ull de peix. Però aquí es va quedar la cosa, fins que ja més endavant fa un any un amic, l’Eric (malalt de tot el que envolta el disseny, la publicitat i les freakades), em va comentar i ensenyar que ell tenia una càmera d’aquestes Lomo i que feia fotos molt xules.  I aquesta vegada el tema em va captivar una mica més sobre tot mirant les fotos que feia la gent, per això vaig pensar que algun dia me’n compraria una, però ja se sap ‘del dicho al hecho hay un trecho’ no? I va de ser l’Eva la que va decidir regalar-me la meva primera (espero que no sigui l’única) Lomo, una Diana F+ el passat Nadal.

Així que des d’aleshores ja puc fer les meves fotos  amb una Lomo. El primer carret concretament va ser un drama, dos fotos de dotze, per això ens vam apuntar a un Tour de fotografia Lomo per Barcelona i aquí els nostres primers resultats, amb un tant per cent d’èxit més elevat que el primer carret ja que per fi sabem perquè serveixen i que volen dir les palanques, rodetes i dibuixets que té la nostra Diana.

Mural Lomo

Podeu veure la galeria en tamany gran AQUÍ

Relacionats:
lomospain.es
lomography.com

Anuncis

2 thoughts on “Lomo experience

  1. Jo que pensava que el post aniria d’entrepans (per mi “Lomo” sempre va acompanyat de “queso”) i resulta que es un post sobre una càmera de fotos que fa les fotos desenfocades… encara està en garantia? No et deixis intimidar, tens dret a que te la canviïn per una que funcioni bé!

    ;-D

  2. ja ja ja Dani R. pensa que aquí una foto desenfocada és una bona foto…però és clar suposo que molt desenfocada és un maldecap

Deixa un comentari

