De vacances

De vacances, no hi ha res més a explicar. Aquestes dos paraules defineixen el meu estat d’ànim actual. Segurament molts desitjaríeu estar de vacances però penseu una cosa que quan vosaltres comenceu les vostres jo estaré currant així que alegreu-se per mi una miqueta.

Marxo a Yankilàndia, qui sap si els enganxaré celebrant la fantàstica Copa Confederacions. Com que el país és tecnològicament evolucionat intentaré posar en pràctica allò de les comunicacions globals i fer-ne ús,  o sigui intentar utilitzar l’antena Wi-fi del meu mòbil per connectar-me a qualsevol xarxa oberta i publicar alguna cosa del viatge. Segur que temes ni haurà i més en la primera visita, Las Vegas. Después seguran Gran Canyon, San Francisco o New York.

En fi espero actualitzar i si no ho faig no m’ho tingueu en compte que el 15 us ho les meves desventures.

Anuncis

Deixa un comentari

