Les petites coses

Descans Estival

El passat dilluns vaig començar a currar després d’un viatge fantàstic. Però sembla que voltar durant 15dies pels EEUU i veure paisatges meravellós no ha saciat les meves ganes de vacances. Durant els primers dies de la setmana només he tingut al cap aquelles coses que aquestes vacances no podré fer perquè ja han passat. Sóc burro? Segurament…

Tinc un problema i és que el meu estiu preferit és aquell de les petites coses, els detalls. Em refereixo per exemple anar entre setmana un dia a Calella de Palafrugell a tombar-me em aquells platja que sembla treta de Catalunya en miniatura i fer una paella sota les voltes mentre vigiles les tovalloles.

Per mi l’estiu és la migdiada amb airet suau recorrent tot el teu cos mentre Perico parla de quant competia contra Fignon. L’estiu és despertar-te sense despertador després d’una nit de birres, cubates i unes risas amb els peus enterrats a la sorra.

L’estiu és aquell vermut a les taules enganxifoses del Margarit, és assentar-te de matinada a la terrassa veient passar les llumetes dels avions que es confonem amb estels sobre el teu cap.

L’estiu és no saber quin dia de la setmana és i avui per fi és divendres (i Santes!!!)

Anuncis

4 thoughts on “Les petites coses

Deixa un comentari

