Quina és la diferència?

A veure si algú em sap explicar quina és la diferència entre l’enquesta que acabo de publicar al meu menú de la dreta i el referèndum proposat per una entitat privada d’Arenys de Munt?

No és la mateixa pregunta? Cap ajuntament m’ha cedit cap local, cert, però si que els senyors de WordPress em cedeixen el seu espai en disc, serà que són independentistes? No valdrà el mateix la meva consulta que la d’Arenys de Munt? Vindrà l’Estat a prohibir-me la meva consulta als visitants del meu blog? No han fet aquesta pregunta molts diaris online, inclús pot ser amb més participació de la que pugui tenir el referèndum d’Arenys? No han sortit al carrer empreses encarregades de fer estudis socials fent la mateixa pregunta? Aleshores perquè ho prohibeixen? Quin és el problema, saber el què pensa la gent? Que més pobles, entitats, etc. facin el mateix i acabin sumant els vots obtenint un resultat més ampli?

Jo, us animo a participar en el meu referèndum.

3 thoughts on “Quina és la diferència?

  1. Vindria a ser el mateix que la següent reflexió: si a Espanya hi ha una pila de canals públics i privats de televisió i ràdio que emeten en Català, per què no es pot parlar en Català al Congreso i al Senado?

  2. Dani la reflexió més aviat seria: Si els catalans i la llengua catalana és tant espanyola com els castellans i la llengua castellana, per què no podem parlar al Congreso de todos los españoles? La resposta és òbvia: mirem les balances fiscals i veurem perquè és així: doncs perquè no ens hi consideren, d’espanyols. Per això s’enduen cada any 22.ooo milions € només de Catalunya.

  3. Està clar que tot el què soni a català els sembla malament i qualsevol opció de llibertat de decissió o identitat pròpia, per molt petita que sigui, els fa molta por.

Deixa un comentari

