Política de fidelització pel forro…

clientnou-clientantic
Fart de veure anuncis, quasi bé tots de companyies de telecomunicacions, jo em pregunto, a la fidelització del client de les empreses  la poden donar molt pel sac oi?

‘Si et vens a Movistar et regalem 2345min de trucades gratuïtes, un mòbil tàctil i et ventem durant 2min cada dia d’estiu’, ‘A Vodafone el mateix però a sobre un Internet que funciona i un Bonus de trucades infinites a Azerbaijan’, i així amb totes les companyies existents. Quin és el problema? us preguntareu, doncs que ja pots portar molts anys com a client que tranquil no et recompensaran. Sense anar més lluny un dia d’aquests vaig trucar a Ono ,amb el qual els meus pares hi porten tranquil•lament 6anys ,per demanar el canvi del router que no funcionava, cap problema em van dir des d’algun lloc de l’altre costat de l’Atlàntic, però quan vaig demanar un router wi-fi gratis com el de la promoció em van demanar 60 euros!!! Seran…#-@?! El què dèiem, un gran política de fidelització.

Està clar no? Aquí només valen les altes i el número de clients finals, perquè mantenir un client si per cada baixa podem fer tres altes? Així funciona aquest món…però ja veuràs com avui truco per donar-me de baixa o que els arribi un petició de traspàs de número a una altra companyia i segur que em truquen immediatament oferint-me el router Wi-fi.

La veritat que podríem exportar l’exemple de les telecos a altres àrees i serveis, per això jo prefereixo aquelles empreses que poden ser més petites i segurament oferint un servei que no serà el més barat del mercat però que el tracte amb el client sigui molt més bo.

2 thoughts on “Política de fidelització pel forro…

    1. Jo es que mai he canviat de companyia…!!! bueno menteixo…per donar-te d’alta la linia només ho pot fer telefònica i seguidament em vaig canviar a Jazztel!!

Deixa un comentari

