Brother!!!!

Seat Altea XL - Oh, Brother!
M’agrada veure originalitat en els anuncis que fan per la televisió, és l’única manera que tenen els anunciants per captar l’atenció del públic, si més no la meva, ja que quan fan anuncis començo a fer un zapping infernal per tots els canals de TDT. Que per cert gràcies a aquesta patologia neuròtica he descobert varies coses:  al Sony TV només fan Willy & Grace i al ClanTv fan uns dibuixos infumables. Bé al què anava, tema anuncis. Últimament trobo que falta originalitat, no sé quin és el motiu…falta de pressupost de les empreses (tot i que poden haver-hi bones idees econòmiques), falta de substàncies psicotròpiques en els despatxos dels publicistes o simplement que hi ha una falta d’idees, la qual cosa em semblaria alarmant.

Actualment són molt pocs els anuncis que em captin l’atenció, per suposat, els de Telefònica a part de ser rabiosos els veto per contracte, un té els seus principis, i amb això ja eliminem la meitat d’anuncis de la televisió. També podem descartar els publireportatges de Pascual per haver estat gravats amb guions fets el 1982. Vaja que tenim molt poquet per escollir, sort que Heineken de tant en tant aporta una mica d’aire fresc (com l’últim de la nevera i el vestidor), però això no és suficient i em quedo amb les ganes de veure alguna cosa més…com és el cas del meu anunci preferit actualment, el de Brother (Seat Altea XL). Vaig veure’l abans que el posessin a la televisió en un blog però pensava que seria d’aquells anuncis que presenten a concursos (com m’agradaven els especials del Plus sobre els concursos publicitaris) i mai emeten. Aquí us deixo l’anunci.

I el teu anunci preferit ara mateix quin és?

Anuncis

4 thoughts on “Brother!!!!

  1. Gran pel·licula. I molt bo l’eslògan final: “ya se sabe lo que pasa con los “mostruos”, crecen y crecen”… ho pilleu… és un cotxe familiar… quin son els “mostruos” de casa?

    Com més t’estimes als teus fill més creixen… més necessites un Altea, ergo si estimes els teus fills necessites un Altea XL

Deixa un comentari

