Merda al carrer

Que jo sàpiga els brossaires mai han fet malament la seva feina en el meu carrer, però avui haig de dir que tenen la meva primera queixa.

He sortit com sempre a primera hora del matí amb l’olor dels carrers acabats de posar, de nit com no i sense pluja, la qual cosa m’ha semblat magnífic. Però tot just enfilar el carrer el meu nas ja ha detectat un flaire pestilent, d’aquell que tira cap enrera a qualsevol. Just al meu davant estava el que resultaria ser la causa i us en deixo una foto.

Fatxes
Unes desenes d’aquestes paperetes estaven tirades per la vorera del meu carrer, malauradament no és la primera vegada que les veig, tot i que he canviat el barri on visc. Curiosament aquella papereta era també racista però no contra els catalans sinó contra els musulmans. Del comunicat em criden l’atenció dos coses, la de malgastar diners públics per part dels catalans separatistes (es veu que els espanyols no en malgasten) i l’altre l’origen dels catalans separatistes, on es veu que hi ha un estudi històric darrera de l’afirmació.

La Falange intenta així (tirant merda pel carrer), contrarestar les consultes previstes pel 13D i fer-se notar a la manera que ens tenen acostumats, amb comentaris xenòfobs, anticatalans i fatxes. Només desitjo com deia en Puji en la seva Cullerada que passem d’ells, que els ignorem i no caiguem en les seves provocacions que és l’únic que busquen.

7 thoughts on “Merda al carrer

  1. Edu: Tota la raó!
    Papi: Els hem de deixar que bordin tot i que costi…però passant d’ells.
    Roger: Són com el perro de l’hortelano.

  2. Si !! Era el tio Alejo ( alias Vidal Cuadras ) el que repartia això pel carrer , estava tirat al terra i cridava: Franco ha muerto !!

Deixa un comentari

