Trata de arrancarlo Carlos, trata de arrancarlo!!

Són moltes les tècniques utilitzades per l’ésser humà al llarg de la història per realitzar curacions i arreglar problemes. Tècniques ancestrals que han passat de generació en generació i que avui en dia encara es segueixen utilitzant tot i l’aparició de la medicina moderna i tècniques revolucionaries basades en nous descobriments i tecnologia que fins ara no havia existit (òbviament).

Però hi ha una tècnica que no té una gran història però dia a dia s’està fent un lloc entre les tècniques més usades entre la humanitat. Una tècnica simple, fàcil d’aplicar, accessible a totes les classes socials, sexes i religions. És la tècnica del reinici. Tècnica utilitzada per arreglar qualsevol desgràcia tecnològica, que no et va el PC, reinicia, que no et va l’IPhone, reinicia, que no et va el mp3, reinicia, no et va la impressora, reinicia, no et va la nevera (si si cas verídic que va viure el nostre apreciat Edu), reinicia…i tot torna a funcionar amb normalitat. Perquè estudiar 3 o 5 anys d’una carrera tecnològica si saps que acabaràs utilitzant la tècnica del reinici? Així estan de buides les universitats de ciències, la gent no és tonta  i passen de les carreres tecnològiques, perquè desaprofitar el temps estudiant una carrera tècnica si pots tenir  Humanitats (amb tots els respectes pels humanitaris) i conèixer la millor tècnica del món !!!  Malauradament aquesta tècnica no serveix en persones humanes i no pots reiniciar el teu marit o esposa, ni tant sols el teu fill quan treu males notes i creus que es per culpa d’una errada en el sistema. La tècnica  està limitada a les coses amb cables (com anomena la meva mare als meus estudis universitaris).

La veritat és que jo sempre he confiat en aquesta tècnica, fe cega (segurament deformació professional), com la de Guardiola amb Chygrynskiy, el New Team amb Oliver o jo mateix amb Roger Grimau però us haig de dir que no és infalible…sense anar més lluny, divendres em va fallar. Semblava un cas de llibre, servidor bloquejat, sense resposta, només calia prémer el Reset i tot tornaria a ser com abans. Però aquesta vegada no va ser així el servidor després de reiniciar va dir que no (un finger a la cara amb tota regla), vaig tornar-ho a provar una vegada i un altre com el Doctor Macizo a Anatomia de Grey en un massatge cardiovascular a la desesperada…però res de res. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip. Res ja no és el mateix des d’aleshores, ara per ara porto una inseguretat a sobre terrible, pitjor que pujar en Taxi pel Cairo, penso que tot pot fallar en qualsevol moment i no hi haurà solució, efectivament, he perdut la fe en el reinici. Si això no canvia hauré de deixar la feina perquè un dels pilars que sustentava la meva professionalitat ja no funciona, i el què és més greu quan em truquin els meus amics i em diguin: ‘He tinc un  ‘pantallazo blau’ al PC que faig?’ Ja no els podré dir allò de ‘Reinicia’.

Dilbert

2 thoughts on “Trata de arrancarlo Carlos, trata de arrancarlo!!

Deixa un comentari

