Tot arriba


Quan algú s’acostuma al luxe qualsevol cosa que no si assembli li semblarà si més no una vulgaritat. La sensació que vaig tenir ahir va ser estranya, sabia que la derrota havia de trucar un dia a la porta del vestuari blaugrana (al estil Mort a la porta de Petter Griffin) però estava convençut que seria en una final i no a vuitens de la Copa.

El Barça d’ahir no va tenir sort tot i buscar-la en els últims 45 minuts de l’eliminatòria (pot ser massa tard) amb un futbol de nivell. Al davant ben cert és que no hi havia un equip de pandereta, el Sevilla va ser un rival dur que va fer de la pressió a la sortida de pilota del Barça la seva religió (fins que les forces van aguantar) i a Palop el seu Déu.

Veient el joc del Barça (tot i ser irregular) i els protagonistes de la història  em nego a creure en un final de cicle al estil Ronnie i companyia, el Sevilla ja va marcar el final d’una etapa a can Barça, però d’una manera més escandalosa amb un 0-3 a la final de la Supercopa d’Europa a Mónaco. Crec més en un any passat històric i irrepetible on les comparacions són molt perjudicials i a la vegada innecessàries pel bé de l’equip. Em nego també a fer el clàssic comentari que ja va bé l’eliminació perquè així ens centrem en la Lliga i la Champions, per a mi aquest és un argument de perdedors, que li anirà bé el Barça jugar només un partit per setmana en dos mesos, segurament si, però jo prefereixo guanyar sempre.

I així doncs s’ha arribat a la primera eliminació del Barça per glòria de molts madridistes (i altres) i periodistes madrilenys, que consti que no els acuso de res, jo també m’alegro de les derrotes d’alguns del rivals del Barça. Però que quedi clara una cosa, avui els culés tenim una sensació estranya, però aquesta eliminació ni cap altre esborrarà de la memòria futbolística els 6 títols aconseguits en el 2009. Jo avui aplaudeixo al meu equip perquè tot i l’eliminació ha fet el possible per passar.

Anuncis

2 thoughts on “Tot arriba

Deixa un comentari

