Avui concert

Després de quedar-nos amb les ganes de veure a Els amics de les Arts fa dos setmanes al Clap de Mataró avui per fi els podem veure a la Sala Privat també de Mataró.

Jo no et sabria fer un anàlisi tècnic dels que fan els experts musicals, a l’estil si el joc de veus es bo o no, si musicalment són bons o no o si la posada en escena és tal o qual. Jo si que us puc dir que el què he escoltat m’ha agradat i això a mi ja em serveix. Així sense fer comparacions amb els Manel (perquè són un altre estil), avui em plantaré al Privat amb ganes de passar-m’ho bé, com vaig fer el dimecres passat al teatre (joder quina setmana més cultural no?).

Us deixo un dels  videoclips que podeu trobar en el seu canal de Youtube.

Pels que volgueu escoltar-los els podeu trobar al Spotify, i pels que no gaudiu d’aquest fantàstic programa podeu entrar a MySpace.

Anuncis

3 thoughts on “Avui concert

Deixa un comentari

