Vintage o falta de bon gust?

Com el 100% de dones del meu departament estic apuntat a les compres per Internet rotllo Privalia, BuyVip, etc. Molt útil per cert en moltes ocasions tot i que no sóc de comprar roba sense emprovar ja que la naturalesa em va dotar d’una proporció àurea, pel meu gust, un pèl desajustada, però ja se sap en la imperfecció està la bellesa (qui no es consola és perquè no vol). Jo sóc més de comprar gadgets tecnològics o coses de la llar. Aleshores és en aquestes ventes on poso més dedicació i interès  i descobreixo coses que a vegades m’espanten.

Sense anar més lluny aquesta setmana hi havia una oferta de Pierre Cardin en temes de la llar, que si coixins, cortines i altres com fundes nòrdiques en les quals estava interessat, així que vaig decidir mirar quina era la oferta. Error/Horror.

Després de veure les fotografies pensava que m’havia equivocat d’enllaç i havia entrat a un catàleg de Venca de la temporada 87-88, quin horror per favor. Una cosa es que la col•lecció sigui Vintage, que ara es porta molt això posar-te un jersei del teu avi, la samarreta de Seül 88 i sortir al carrer i l’altre és que el dissenyador sigui un treballador de la Once que en les seves estones lliures dissenya per Pierre Cardin. Aquests dissenys només són comparables amb els anuncis de televisió del grup Pascual (publireportatges ja ja), on el seu departament de màrqueting va quedar atrapat en el temps, concretament en l’any 89.

En fi que seguiré buscant després de la revisió ocular a la que em veig obligat a sotmetre després que els dissenys de Pierre Cardin m’hagin danyat la còrnia.

Anuncis

Deixa un comentari

