No te metas a mi facebook

Quantes vegades hem pensat perquè collons tenim tants amics al Facebook si després algun d’ells ni tant sols ens saluden pel carrer. Fet per cert que a mi ja m’havia passat quan era jove, gent que per l’escola no em saludava i després quan et veien per la discoteca si que ho feien i us asseguro que no era per la meva popularitat en les pistes de ball ni pel meu sex-appeal, vaja un cas per ‘la nave del misterio’, ja que no nomes em dutxava el cap de setmana ,entre setmana també ho feia.

En fi per tots aquests misteris que envolten al Facebook i a nosaltres mateixos us deixo la cançó de Esteman (Youtube i Spotify).

Esteman – No Te Metas A Mi Facebook

Deixa un comentari

