No es pot tenir tot

Ens deixarem la pell

Segurament no som la millor afició del món, tampoc necessitem consells de qui creu ser-ho, però l’ambient d’il·lusió generat aquesta última setmana m’ha semblat simplement sensacional. L’equip ho ha intentat, no de la millor manera que saben, però ho ha intentat fins el final, la qual cosa s’ha d’agrair.

És molt difícil tenir-ho tot en el món del futbol, aquesta temporada ens farà valorar el que vam tenir l’any passat, ens farà entendre que guanyar tots els títols d’una temporada no està a l’abast de tothom.  Si mirem una mica enrera segurament avui ens sentirem millor.

Fi de cicle, no pas, un cicle s’acaba quan mor una manera de fer les coses, en aquest cas una manera d’entendre el futbol. Per sort l’any que ve es seguirà buscant els mateixos objectius amb el mateix mètode que ens ha fet grans, amb noves peces segur (i espero), però amb la mateixa essència. El futbol és injust per definició, per això és l’esport més practicat, no fa falta ser el millor per guanyar, aquí la seva gràcia, cadascú utilitza les seves ‘armes’ (tant comentades últimament) per arribar a l’objectiu final que és guanyar.

Estic orgullós del meu equip, crec en el mètode utilitzat els últims dos anys, crec en el que es fa des de la banqueta, per lo bo i per lo dolent. Força Barça!

PD: Ahir tenia pensat una altre tipus de post, més ràbies, però he pensat que no valia la pena, i només ho definiré amb una frase que m’ha dit avui l’amic Gonzalo: “Avui en dia les celebracions d’alguns només poden ser  les derrotes del Barça”

Anuncis

5 thoughts on “No es pot tenir tot

  1. Estic completament d’acord amb tu. Em va saber greu que l’afició no s’animés fins al final i es deixés encomanar per l’esperit de l’equip, quan anava passant el temps i no sortien bé les jugades.

    Envejo l’afició de l’Atlètic de Bilbao i el comportament que van tenir en el final de la Copa del Rei de l’any passat, perquè sabent que perdien no van deixar d’animar el seu equip. I em desagraden els missatges que s’enviaven ahir demanant on era el millor jugador del món.

    Confio en Guadiola i el seu cos tècnic, perquè estic segur que a hores d’ara ja treballen per millorar to t el que va fallar ahir.

    Finalment, crec que és aquesta l’actitud que ha de tenir l’afició. No s’ha de retreure el que no ha pogut ser sinó que s’ha d’aplaudir el camí que van fent, que és admirable.

  2. Doncs jo no estic gaire orgullós del futbol del Barça ahir. La primera part no va estar pas malament, però la segona… Previsible, sense idees, sense ritme, sense malícia,… Els hi van posar tant fàcil a l’Inter que a la segona part només van fer 3 faltes!!! Un equip italià tancat al seu camp i només van haver de fer 3 faltes? Alguna cosa no és va fer gaite bé. AL camp i a la banqueta. Sincerament crec que manca autocrítica.

Deixa un comentari

