Victoria

Victoria
Com ja he comentat més d’una vegada en aquest blog les coses del passat tornen a estar de moda i algunes coses no avui, sinó ja fa uns mesos/anys, però mira jo en tema moda estic bastant desfasat que vols fer-hi. Tampoc m’agradaria fer-me pesat amb el tema ‘vintage’ però és que m’he comprat unes Victoria!!.

Unes paredes, unes Joma, unes j’hayber o unes Victoria, són marques de sabatilles que segurament la majoria de la meva quinta (’78) heu tingut en algun moment vestint els vostres peus, un altre tema seria veure si va ser per voluntat pròpia, dictadura maternal o tema econòmic.  El fet és que aquest dissabte (i per voluntat pròpia) vaig comprar-me unes Victoria, una marca de sabatilles que no m’havia posat des de les colònies de cinquè d’EGB quan encara les victòria eren una peça obligatòria en la moda estival (per cert tinc una foto extremadament friki on vaig en bici rotllo Verano Azul amb unes victòria. Una foto que no penso publicar, of course).  Avui les he estrenat tot orgullós i el comentari d’un descerebrat de la feina m’ha portat a escriure el post d’avui. El comentari en concret ha estat més o menys així: “com algun grup musical d’aquests anglesos vegi les teves Victoria ho converteixen en una moda”. Com us deia  això m’ha portat a escriure el post i a consultar les webs d’algunes d’aquestes marques i confirmar que s’han modernitzat, la qual cosa també els ha permès duplicar el seu preu, ja que el què et costen unes Victoria ara, fa uns anys vesties a la família, i tot perquè algun dia algun il•luminat reconegut/famosete va recuperar les seves velles sabatilles del fons de l’armari i se les va posar per anar a comprar el pa.

PD: Aprofito per fer un avís a pares i mares que teniu fills/es que practiquen algun esport i on les sabatilles són peces fundamentals, el meu joc basquetbolístic ha estat el mateix (buscant l’aplaudiment fàcil de l’aficionat a base de coratge i pilotes insalvables) amb unes Paredes que amb unes Nike, i ara que sóc gran la marca Kipsta del Dechatlon puc dir que m’ha donat més moments de glòria (dos o tres no més) en el futbol 7 que les Adidas de Raúl Gonzàlez, així que no os ‘embauquen que dicen que las caras corren más i no és verdad’.

J'Hayber
Unes de les meves primeres sabatilles

Enllaços relacionats:
calzadosvictoria.com
jhayber.com

4 thoughts on “Victoria

    1. Ja ja ja Puji es del 2008 la teva entrada imagina’t que desfasat vaig…pero les Victoria que m’he comprat no son les classiques m’he comprat unes una mica mes actualitzades…aixo si amb la sola blanca igualment.

      Hostia i la mateixa foto. T’ho prometo que no recordava la teva entrada!!

  1. Unes clàssiques entre les clàssiques que una bona temporada es portaven sense els cordills.

    Suposo que l’estiu entrant les Superga també tornaran a triomfar llavors.

Deixa un comentari

