Imagina’t que parlo de futbol


Hi havia una vegada dos amics.

Vicenç:
Hola Pep, com va tot?
Pep: Molt bé Vicenç, de vacances?
Vicenç: Si estic de vacances però els meus pares m’obliguen anar a passar uns dies al poble de l’àvia que està perdut en el no res i fot una calor de collons, a més a més no tinc cotxe i haig de dependre d’ells per pujat i baixar.
Pep: Quina putada no?
Vicenç: Doncs si. Per cert tu no tens un cotxe nou? Me’l podries deixar no? Té direcció assistida, neteja parabrises amb sensor de pluja, airbags laterals i una càmera al darrera per aparcar millor no?
Pep: Bé, encara no el tinc. Demà crec que arriba al concessionari. Té tot això i més.
Vicenç: Hòstia doncs perquè no me’l deixes i te’l torno d’aquí una setmana?
Pep: Hòstia és que encara no l’hauré estrenat? Ja saps ha de fer el rodatge, comprovar que tot funcioni, etc. a més a més que no marxes aquí al costat per si el necessito. A més pel què m’has dit marxes a un lloc perdut i amb molta calor i un cotxe nou se l’ha de mimar.
Vicenç: Va no siguis així que no li passarà res, a més a més suposo que deus tenir una assegurança no?
Pep: No, encara no tinc assegurança i si li passa qualsevol cosa jo després el necessito per treballar i prous diners m’he gastat amb el cotxe per a sobre després haver d’agafar l’autobús durant dos mesos o ves a saber quan que els mecànics mai saps quan t’arreglen el cotxe.
Vicenç: Vinga va sempre t’estàs queixant, demà te’l passo a buscar, et prometo que no li fotré molta canya i no li passarà res.

3 thoughts on “Imagina’t que parlo de futbol

  1. Vicenç: Ah, Pep, recorda que, fa alguns mesos, quan vas encarregar el cotxe, vas validar el calendari que ara et demano que compleixis. O sigui que no et queixis.

  2. Oscar: Ja però ningú esperava que el cotxe ens l’entreguessin dos setmanes més tard del què és costum.

    Puji: Amb el filial la guanyarem igual.

    El què hem sembla fort és que la federació no fes cas a les propostes dels dos equips de fer la Supercopa a un únic partit o al canvi de dates.

Deixa un comentari

