Per mi només és un mòbil

Miro el correu, actualitzo el Facebook, m’enrecordo que haig d’activar el Twitter, miro les últimes notícies als diaris, torno a mirar el correu, faig una foto , no millor un vídeo, llegeixo els meus blocaires predilectes i a sobre puc parlar per telèfon. Per si encara no ho heu esbrinat fa poc menys d’una setmana que tinc l’iPhone i estic encantat de tot el què puc fer i tinc accés des de qualsevol lloc amb un dispositiu no pas més gran que el palmell de la meva mà. Podeu dir-me el què volgueu sobre l’hermetisme de Apple, la seva política sobre les aplicacions o preus, segurament us donaré la raó, però la simplicitat, facilitat i claredat d’ús jo no li he vist a cap altre mòbil d’aquestes característiques.

Però com ja sabeu que per gustos colors ahir en plena eufòria iphonera que porto a sobre li vaig dir a l’Eva que si volia navegar amb l’iPhone que li deixava i la seva resposta va ser: “Per mi només és un mòbil”, zas en toda la boca que diria Sheldon Cooper.
No us negaré que el comentari em va enfonsar i em va deixar com un tecnofriki de collons i em va fer pensar que pot ser no hi havia per tant. Però que voleu que us digui cada dia que passa i aplicació gratuïta que em baixo crec fermament que aquest gadgets és l’hòstsiro i que amb el temps l’Eva ja li agafarà carinyu.

Pd: Post fet amb l’iPhone des del bus.

10 thoughts on “Per mi només és un mòbil

  1. Completament d’acord amb la mentalitat tecnofriki… I tot i que estic intentant desenganxar-me de l’appleaddicció t’he de reconèixer que m’està costant molt!

    Records!

  2. I tant que està content!!! no us ho imagineu!!!
    ho sento… sento molt haver-te ferit amb les meves paraules… no ho tornaré a fer!!!
    jejeje…
    us haig de dir que en realitat les seves paraules van ser:
    Encara no l’has agafat… la vols???
    i quan el miro sorpresa (no sabia de que parlava…) i veig que em dona la iphone…
    ell que m’oferia el seu super tresor i jo no ho vaig saber valorar… amb el contenta que estic jo del meu mobil NORMAL amb wi-fi! jejeje…
    a partir d’ara és una més a casa…

  3. Ja et veig d’amagat buscant informació, mirant facebook o twittejant des del lavabo (amb l’Iphone ja no tens excusa per fer-te un Twitter).

    Si, jo crec que al final tots aquests ‘ateus’ a la (excessiva) (r)evolució tecnológica acabaran tots amb smartphones, tablets i el que faci falta. Això si, no perdem la perspectiva del que és important i no. Jo crec que ens facilita molt la vida, ens enfoca i segmenta hobbys i ens permet una certa llibertat però enganxa…

    Comentari fet des del lavabo

    (és broma)

    Albert

    1. Enganxa molt i de tant en tant va be desconnectar…jo amb la portabilitat del mobil em vaig quedar sense tot aixo durant dos dies…i que va passar…un parell de missatges perduts i prou. Tambe es cert que quan la teva vida laboral gira entorn a Internet es impossible no caure en aquestes coses ja per hobby o interes professional.

      Avui sense anar mes lluny hem emes on-line des del curro el segon esmorzar amb presidenciables a la Generalitat. La xarxa es el futur, la perdicio i moltes mes coses.

Deixa un comentari

