Oh! una cosa vermella, oh! una cosa groga, oh!…

Elsa 5 mesos

Els que seguiu aquest bloc sabeu que des de que sóc pare intento dedicar-li a la meva filla unes línies virtuals, tot molt queco si voleu, però em ve de gust fer-ho. El fet és que aprofito el dia 7 de cada mes (dia que compleix mesos) per escriure aquestes línies però ja veieu ja estem a dia 19, cosa que defineix molt bé el mes.

Anava a dir que cuidar l’Elsa porta cada dia més feina, però seria injust dir-li feina el fet de cuidar la meva filla. Ja us dic jo que la meva feina mai m’ha regalat els moments que m’ha regalat la peque, un somriure, un carícia aleatòria o un agrrgoooouuuu, frase feta infantil de tota la vida. La veritat és que l’atenció que requereix l’Elsa és directament proporcional a les seves ganes de descobrir coses, ficar-les a la boca, deixar-les, tornar a llepar, bucle. Estar pendent de tot i cada vegada intenta fer més coses la qual cosa el nostre rostre de sorpresa comença a ser un fet habitual. De fet no fa res que els altres nens/nenes no facin, però no són els nostres. El dia que comenci a gatejar o parlar no sé que passarà.

La meva filla i jo ens comencem a conèixer i això requereix temps, i més quan últimament la diferència sobre el concepte son és tant accentuada. Em fot pensar que d’aquí 8 dies se m’acaba la mitja jornada per permís de paternitat.

Foto: Gerard A. (Tots els drets reservats)

Anuncis

4 thoughts on “Oh! una cosa vermella, oh! una cosa groga, oh!…

  1. Ser pare (o mare) ha de ser una passada, una experiència que em perdré, i em fot. Això sí, em queda el consol de saber que he sigut fill petit, com l’Elsa, i que també devia flipar amb tot el que el món em descobria.

    A seguir disfrutant-ho.

  2. Guau Gerard! M’encanta aquesta il.lusió que transmets 🙂
    Me n’alegro de que sigueu tan feliços.
    La foto simplement magnífica 🙂

    Ferran, ves a saber. Potser aquest cap de setmana coneixes una berlinesa ben maca 😉

Deixa un comentari

