Projecte 365

Fa temps que tenia la idea al cap d’intentar un Projecte 365, una foto al dia, però la dificultat de poder portar la càmera a sobre cada dia em feia enrera,  fins que he descobert l’aplicació Instagram per l’iPhone. Aquesta  aplicació és el més semblant a portar a sobre la meva Diana F+ i el concepte Lomo però en format digital. Així doncs durant els propers 365 dies faré una foto cada dia de qualsevol cosa que m’hagi agradat, vist, sentit o emocionat.

Aquí us deixo la primera foto a dia 1 de desembre de 2010, m’esperen 364 fotos més. Podreu anar visitant el projecte al  meu àlbum de Flickr dedicat al projecte.

També us deixo una mostra de projectes 365 molt recomenables si us agrada la fotografia:

365 Días (Paper Toys) de Jesus Belzunce
[365 days] de Desirée Delgado

Anuncis

One thought on “Projecte 365

Deixa un comentari

