Jo n’era un

Jo era un dels que mirava Silenci. Si home si, aquell programa de tendències, disseny, novetats discogràfiques, moda, etc.  que era tant bo però que va ser suprimit de la cartellera de Tv3 no sé si per audiències, pressupost o la relació audiència-pressupost. En fi la qüestió és que els que ens vam quedar amb les ganes de més Silenci i de Bibiana Ballbé ens podem treure el mono amb Bestiari Il•lustrat (Dimecres, a les 23.10, al 33). El programa, perquè enganyar-nos, és molt semblant a Silenci en el fons i en el format, que segueix sent innovador alhora de presentar les entrevistes, entrevistats i convidats. Té la mateixa atracció que em generava Silenci. Hi ha una cosa que si que el fa diferent  i és la possibilitat de poder descarregar-me el programa i els seus extres amb el iTunes rotllo Podcast la qual cosa em permet veure’l on vulgui i quan vulgui.

M’agrada conèixer personatges de casa nostra que fan coses diferents, coses noves, que s’estan donant a conèixer pels seus mèrits cinematogràfics, artístics, musicals,televisius, literaris, etc. M’agrada sortir-me de la normalitat i Bestiari Il·lustrat m’ho permet. Després si de cas ja decideixo jo quina tendència és massa tendència per mi, si vaig a la moda o no, si veig cine comercial o independent o si escolto els hits de Lady Gaga o els galls de Manos de Topo. Segurament les audiències del programa no són les que a la corporació li agradaria però seria igual el programa si fos dedicat per una massa social més amplia?.

Aquí us deixo uns enllaços relacionats:
Blog de Bestiari Il·lustrat
Facebook Bestiari Il·lustrat

6 thoughts on “Jo n’era un

  1. Jo també n’era un!
    Ara que si has seguit una mica la Ballbé a l’avui, tots els convidats que porta al Bestiàri ja els ha entrevistat allà i perd una mica.
    El format, això sí, segueix sent molt bo.

Deixa un comentari

