Cal evolucionar

Si ahir us explicava el què realment és important de les hores que treballem és la nostra productivitat avui m’agradaria que us preguntéssiu en quin moment i on vosaltres sou més productius,quin és el lloc i els requeriments que necessiteu per aconseguir treballar a gust. És l’oficina un lloc amb un ambient propici per treballar? Esteu segurs?

Les maneres de treballar han d’evolucionar al mateix ritme que ho fa el mercat laboral amb noves propostes laborals, noves ubicacions, nous requeriments, etc. no pot ser que el sistema que tinguem de treballar sigui el mateix que fa 20 anys ja que per algunes propostes el sistema actual està obsolet, desfasat o simplement no és pràctic. Hem de lluitar per aconseguir  una vida laboral més descentralitzada.

Us deixo un vídeo que us pot aclarir coses.

4 thoughts on “Cal evolucionar

  1. Jo treballo molt a gust a la taula de la cuina de casa, amb un bon cafetó al costat. M’encanta després de dutxar, però a la nit, quan tota la família dorm, aprofito per rellegir tots els milers de mails que tinc pendents.

  2. Ja fa uns 10 anys, quan a l’empresa on treballava es queixaven de que havíen de pagar una pasta gansa de lloguer, els hi vaig proposar que ens paguéssin la connexió a internet a casa(o una part) i un portàtil(o una part) i muntar torns d’assistència al despatx. L’empresa s’estalviaria un munt de m2 de lloguer i nosaltres un munt de temps i de pasta en desplaçaments i menjar.

    Evidentment em van dir que no.

Deixa un comentari

