Mig any

Ja hi tornem a ser som dia 22, el de la loteria, lluny queda el dia 7 el que tocava escriure, però bé val més tard que mai. Com us deia avui és 22 però a casa la loteria ja va tocar fa just sis mesos i quinze dies. Aquest més però es fa especialment dur perquè s’ha acabat la jornada reduïda per paternitat i jo encara que tinc un horari més europeu que altres i a les 17:30 marxo a casa. No em puc imaginar les ganes de criatura que deuen tenir aquells pares i mares que marxen de casa a les 7 o les 8 i no arriben fins les 9 a casa quan el petit o petita estan a punt de dormir.

L’Elsa no para, crec que si pogués es llençaria al terra a gatejar, però no pot, de fet ho intenta i s’enfada perquè no es mou. Tot arribarà. De moment s’haurà de conformar en poder seure com una personeta amb l’esquena dreta tot i que pateixi l’efecte Pisa en més d’una ocasió i el seu cap i la gravetat facin la resta per portar-la de manera Slow Motion cap al terra. Descobreix les coses al estil tauró blanc, però en format Disney, o sigui tot ho agafa i tot ho mossega, si mola de conya i sinó a buscar una altra víctima. La veritat que és realment espectacular  la  velocitat amb que aquestes petites criaturetes aprenen les coses. L’última novetat és que picar l’aigua mola molt, això ha comportat que ens plantegem demanar uns monos de neoprè per reis.

L’altre dia per cert va ser l’aniversari de la besàvia, la meva iaia, i veient a les dues generacions tan separades en edat però tan juntes en concepte, vaig desitjar que la meva peque pugui gaudir i rebre dels avis tot el què jo he pogut de la meva iaia que tot i ser l’única ha complert per tots i de llarg. De fet la meva peque ja té la sort de tenir quatre avis que se l’estimen com a ningú. Avui però la foto va per elles dues.

Foto: Eva Zamora (Tots els drets reservats)

Anuncis

2 thoughts on “Mig any

Deixa un comentari

