Friday night fever!

 

Friday night fever!Moment de la nit

El fet de ser pare condiciona moltes coses i les sortides nocturnes del cap de setmana és una d’elles. La veritat és que tampoc feia tant que no sortia de festa, concretament des del clàssic sopar de Nadal de la feina (una excusa perfecte per tots els pares primerencs i puretes quarentons per sortit un dia), però aquest divendres vaig sortir i vaig poder comprovar que les coses ja no són com les recordava.

Per començar  haig de reconèixer que vaig tenir dubtes en la meva indumentària, ja no només pels goril•les limitadets que et trobes en les portes de les discoteques, perdó locals, és l’antiga costum,  sinó perquè si fos per mi sortiria en xandall i desuadora! Què millor que prendre els teus cubates a la barra de la manera més còmode possible, com faig ara a casa! El fet és que vaig optar pel clàssic camisa i texans, tot i que no vaig evitar desentonar entre tant jerseis que de tant avançats a la moda han arribat a donar la volta al marcador per quedar-se en els 70, fulards d’utilitat zero, pentinats impossibles de mantenir per massa gomina o per un excés de deixadesa, etc. Algú hauria d’explicar que ser modern no és brutejar o combinar peces de roba que si es creuessin en un carreró fosc s’acabarien reptant a una lluita de navalles.

Per altra banda puc assegurar que el gintònic s’ha convertit en la beguda obligatòria de tota persona que volgui  arribar a ser algú reconegut en el local i si a sobre t’ho serveixen en una copa balloon ets el puto amo. Així que vaig abandonar per una nit el meu Ballantine’s amb taronja per no desentonar entre la quitxalla per prendrem els meus gintònics, però en ‘got de tubo’ com ho feien els nostres pares, si, com heu llegit, perquè el gintònic ha estat de tota la vida una beguda de pureta. Vaig pensar que l’iPhone m’acabaria d’integrar entre la multitud del local però no, tots els pipiolos porten a sobre una blackberry que és un membre més del seu cos, constantment enviant sms “stk a la barra fent un gin hiha una cambrera kt un tallat de cabell horrrrrible” o actualitzant el seu estat del Facebook “de festa i amb el puntillo ji ji ;)”, és igual qualsevol frase serveix sempre que porti un emoticone al darrera. Per rematar la nit vaig poder comprovar que la llista de hits del moment ha canviat i jo no m’he assabentat! Hauria de deixar d’escoltar iCatFm doctor?

En definitiva, això de sortir està bé però on hi hagi una extensa sobretaula amb cubates de Ballantine’s, les mateixes històries i acudits de sempre a mi no em feu anar amunt i avall!! La necessitat i les obligacions canvia els hàbits de les persones i el sortir de festa no és una excepció.

Anuncis

Deixa un comentari

