Tancant el Projecte 365

“C’est fini” d’aquesta manera tant original he titulat la foto que tanca el Projecte 365 que vaig començar ara fa un any. 365 moments capturats per un iPhone 4 amb l’ajuda inestimable d’aplicacions com Instagram, LemeLeme o Camera+, la iphoneografia també és fotografia encara que alguns no ho vegin així.

Lluny de caure en la rutina, la desgana i la falta de motivació el que he aconseguit aquest any és augmentar la meva afició per la fotografia i independentment de la qualitat del resultat final cada dia ha estat un petit repte amb els quals he après més del que us podeu pensar.

Aquí us deixo el vídeo amb les 365 fotos (la idea li haig d’agrair a l’Eric):

Per cert no m’agradaria deixar de donar les gràcies a tots els que m’heu aguantat aquest any, sobre tot els de casa, als que heu fet crítiques constructives (i també destructives), als que em teniu allà en el vostre Time Line de Twitter i heu fet comentaris i RT’s, els del Facebook veient com el meu mur es convertia només en un galeria de fotos, als que m’heu fet publicitat al vostre blog, als que em seguiu a l’Instagram (@titogenar) i als membres del grup “Modernas que fotografian ceniceros, los ponen en sepia y son artistas”, a tots gràcies.

Per aquest motiu si de les 365 fotos en teniu una de favorita només m’ho heu de dir en un comentari i us la faré arribar. Podeu veure el número o el títol de la foto en el meu flickr.

Podeu veure totes les fotos a:

flickr.com/photos/gerardagudo/

Instagram: @titogenar  (http://instagram.com/titogenar)

Anuncis

16 thoughts on “Tancant el Projecte 365

  1. Mare de Déu! Ha estat impressionant!!!
    Un projecte supermaco i unes fotos IMPRESSIONANTS!

    Fa enveja sana i dónen ganes de seguir els teus passos.
    I hi ha moltes fotos que m’agraden, però la última teva amb la mirada perduda amb totes les fotos de fons, podria ser una de les millors.

    Una abraçada nen!!

    1. Gràcies nano! Doncs ja saps això és agafar un dia i dir ara o mai ja ja … Jo ara vull començar un Projecte 52 si us animeu amb en Nyenyo…una foto cada setmana !!

  2. Fua! Brutal… gent que conec, llocs per on passo sovint, el meu poble, coses quotidianes… galliana de piel.

    PD.: m’encanta la música que hi has posat. Qui són?

  3. Pec-ta-cu-lar, nano!! em sembla que t’hauràs de replantejar el teu futur professional…la veritat és que ha estat un goig seguir el teu dia a dia..i ja saps que pel següent projecte tens un soci 😉

    1. Ja li he dit a en Silperse per gener Projecte 52 una foto amb la réflex cada setmana…ja saps si us voleu sumar en lloc d’una seran 3 je je

  4. He vist el muntatge a vimeo de seguida que m’ha arribat l’enllaç al facebook… És fantàstic! Felicitats Gerard!

    No he mirat les fotos d’una a una, i sé que n’he vistes de precioses, però a la retina se me n’ha quedat una de gravada: crec que ets tu amb una criatura en braços.

    Una abraçada!

  5. Gerard, ja m’ho semblava que ets un artista! Els piropos del matí veig que han quedat curts. El video de les fotos no només es bonic, sino q transmet una gran sensibilitat i alegria de viure. Al 2012 més i millor, que el camí, encara que a vegades faci pujada, es fa a peu i hi ha molt per veure, gaudir i estimar. Felicitats, Gerard

  6. Retroenllaç: #projecte52 «
  7. Retroenllaç: #projecte52 is out «

Deixa un comentari

