#projecte52

Després de la satisfacció d’acabar el #projecte365 amb l’iPhone 4 ha arribat el moment de posar-nos amb la Canon Réflex 450 que tinc, que no és gran cosa però ja sabeu que una bona fotografia és independent de la càmera utilitzada oi?

El #projecte365 em va permetre ‘millorar’ en certs aspectes d’aquesta afició que tinc i que tantes coses vull aprendre, però sobre tot em va permetre gaudir-ne. Així que aquesta vegada em llenço a començar un #projecte52, una foto cada setmana de l’any, que comença avui amb aquesta foto.  Desitjo que us agradi. Podeu veure totes les imatges del #projecte52 en el meu Flickr AQUÍ

#Projecte52 - Elsa a la neu 1/52

PD: Si algú s’anima ja sabeu a compartir fotos.
PD2:Foto de G.Agudo. Tots els drets reservats.

Enllaços relacionats:
Tancant el Projecte 365

Anuncis

2 thoughts on “#projecte52

  1. Un projecte molt xulo, aquest de la foto per setmana, i una cara lleugerament de circumstàncies, la de l’Elsa, tot i que devia etsar encantada amb la neu (com -gairebé- tots els nens 🙂

    Bon any,

  2. Retroenllaç: #projecte52 is out «

Deixa un comentari

