#projecte52 is out


Eufòric per haver acabat el #Projecte365 amb l’iPhone ara fa uns set mesos em vaig llençar a pel #Projecte52, aquesta vegada amb la meva reflex Canon 450D , pensant que ho tiraria endavant però res més lluny de la realitat. Precisament pel menor nombre de fotos a fer i major temps per escollir-la fa que l’exigència de fer una bona fotografia en el #Projecte52 augmenti respecte al #Projecte365 i això requereix un temps i dedicació que hi ha hagut setmanes que no he tingut ni donat.

Per mi la fotografia és una diversió, un afició que cada dia va a més però tot i això no deixa de decebrem a mi mateix no haver pogut acabar aquest projecte. Una llàstima perquè en les 21 setmanes que vaig aguantar he fet coses que no hauria fet per vergonya o mandra i que sempre he volgut fer, com sortir a fer una volta amb l’únic objectiu de buscar una foto, acabar mig xop a la platja per buscar una fotografia, passar per carrers que no havia passat, sortir a les deu de la nit a fer una foto que portes pensant tota la setmana, fer fotos a desconeguts pel carrer, en fi i més coses que no he fet i que sense un motiu o una finalitat em costarà molt més fer, per això em fa ràbia no haver assolit l’objectiu.

Això sí no us penseu que us lliureu de les meves fotos tant fàcilment ja sabeu que estic per Flickr, Instagram i altres llocs donant la tabarra.

Podeu visualitzar els 21 fotos fetes aquí: http://www.flickr.com/photos/gerardagudo/sets/72157628779949237/

Enllaços relacionat:
Tancant el Projecte 365
#projecte52

4 thoughts on “#projecte52 is out

    1. Ja 😦 Tampoc era obligació era a vegades falta de trobar el moment per fer-ho tot i es clar si el feia el feia bé…i va haver-hi un parell de setmanes que no vaig tenir fotos o eren molt cutres per fer un projecte així…ho tornarem a intentar segur!! 😉

Deixa un comentari

