Imperiosa necessitat

Quan escric aquestes línies és tard, tampoc tant tard si pensem que demà és festa, però és tard si pensem que el més petit de tots no perdonarà com feia Salinas i a les 7:30 tocarà diana.

Heu tingut a vegades la imperiosa necessitat de fer alguna cosa sense saber ben bé què? Doncs a mi m’ha passat, m’està passant. Podria estar repassant fotos que se m’estan caient a sobre de la quantitat que hi ha, tot i ser digitals la sensació de volum és la mateixa i més quan el teu disc diu que et compris una altra calaixera on guardar les que vindran. Però no, estic escrivint en un lloc on fa més de 3 anys que no hi cau ni una trista lletra i avui i caurà un text sense sentit però que descriu molt bé la imperiosa necessitat que tenia de fer alguna cosa abans d’anar dormir.

La imperiosa necessitat de fer alguna cosa em persegueix moltes vegades, més encara quan el teu temps està regit per altres lleis que creus dominar. Per fer-me l’interesant mentre escric m’he posat a l’Spotify Turandot, Nessum Dorma a tota hòstia. He pensat que així escriuria alguna cosa interessant. Il·lús. Què vols? Tres minuts no donen per res, provo amb Madama Butterfly i Maria Callas, que és més llarga. Ni així.

Porto quatre línies i m’estic quedant ple. De fet, ja passa a vegades, quan agafes les coses amb massa voracitat corres el perill d’afartar-te massa ràpid, et canses i quan t’agafa el baixón has de fer un esforç per seguir. Això no ho aixeca ni Carmen. Me’n vaig a dormir.

Us deixo un escrit que ni tan sols caurà en la memòria dels que ho llegiu però és igual, jo ja m’he quedat descansat.

Anuncis

One thought on “Imperiosa necessitat

Deixa un comentari

